// du läser...

Entreprenörskap

Det fungerar inte såhär/sådär

Fram skickas ett företag. Produkten kan vara bra, eller halvt om halvt urusel. Slipsfanan höjs över barrikaderna och fotfolkets känsla för kund sopas under mattan. ”Bring in the gimp” ekar genom korridorerna. Kvinnor och män med roliga hattar kommer löpandes.

Hastigheten överträffar intellektet – men de jonglerar som gudar. ”Sätt dom i bur” – och plötsligt håller alla med, alla utom apan. Och där sitter dom i var sitt rum, ständigt uppkopplade – ständigt kopplade. Ständigt på jakt utan att veta varför. Och alla undrar i vilket hus fotfolket sitter, och vem sa du att kunden var?

Om att låta varumärket leva hela vägen. Southwest Airlines skriver ”Time Flies When You´re Having Fun” samtidigt som herr steward säger

Är det inte så att man blir ödmjuk?

Via Videofeber

[tags]Reklam, Flygplan, Varumärke, Tagline[/tags]

Tommie - tjompa - Nordholm

Tommie Nordholm, jag, har i över 14 år professionellt och fokuserat arbetat med att se till att företag och organisationer får ut mesta möjliga av sina webb- och marknadssatsningar. Detta utan att bli förda bakom ljuset av div. olika leverantörer.

På den här bloggen tar med engagemang, Berghs-diplom och ett jävlar anamma i ryggen upp saker som berör och utvecklar vår vardag. Din konkurrents morgon-dag.

Intresserad av ett förutsättningslöst möte för att diskutera hur ditt projekt kan optimeras till att bli bästa möjliga?

+46 733 50 88 68
tommie@apdf.se
www.apdf.se

Twitter

Photos on flickr

Switch to our mobile site