// du läser...

Livet

Krånglig kub gör bra reklam

Hittade just en helhärlig kampanj för Rubrik´s kub som verkar gå i Australien. Smart att inte visa upp hur kubhelvetet ser ut när man jobbat klart med den, det är ju allt som oftast inte det man känner igen / associerar med kuben ifråga. Jag ser bilderna och börjar per automatik ”bygga om dem” i huvudet för att få rätsida på problemet. Aktiverar mig. Underbart. Budskapet går det inte att ta miste på.

Pappa till kampanjen är DDB i Australien. Se fler bilder och kolla in arbetsgruppen på I Believe in adv.

Rubriks Kub

[tags]Reklam, Rubriks Kub, DDB[/tags]

Tommie - tjompa - Nordholm

Tommie Nordholm, jag, har i över 14 år professionellt och fokuserat arbetat med att se till att företag och organisationer får ut mesta möjliga av sina webb- och marknadssatsningar. Detta utan att bli förda bakom ljuset av div. olika leverantörer.

På den här bloggen tar med engagemang, Berghs-diplom och ett jävlar anamma i ryggen upp saker som berör och utvecklar vår vardag. Din konkurrents morgon-dag.

Intresserad av ett förutsättningslöst möte för att diskutera hur ditt projekt kan optimeras till att bli bästa möjliga?

+46 733 50 88 68
tommie@apdf.se
www.apdf.se

Twitter

Photos on flickr

Switch to our mobile site