// du läser...

Marknad / Kommunikation

En kurs om varumärken

För några dagar sedan fastnade jag borta på planning.se. Ämnet som behandlades var en ny utbildning kring varumärken, en kurs som ska gå på GI-IHR. Nu några dagar senare har Jonas Söderström, pappa till planning.se, fått till en intervju med mannen bakom utbildningen.

”Det är avsaknaden av en gemensam metod och förståelse för kulturens villkor som leder till kommunikationsproblem mellan kreatörer och strateger. Kreatörernas intuitiva kunskaper och strategernas strävan efter effektivitet och kontroll måste mötas för att inte hämma kreativiteten.”

Tycker man ovanstående ämne är intressant rekommenderar jag läsning av hela intervjun genom att klicka precis just här .

Dagens eftertanke: Hur skulle ditt liv kunna förändra sig genom att du startade varje timme med frågan: ”Hur kan det komma sig att…”

Andra bloggar om: , ,

  • mr Anonym

    En kurs jag gärna hade bokat upp mig på om jag 1: hade en arbetsgivare ( som skrev mitt intyg) 2: inte hade lagt alla mina pengar på Berghs 3: La all min tid på Berghs.

    Nåja. Kommunikationsbranschen kommunicerar sin kommunikation via kommunikatörer i kommunikationsbranschen. Hur länge dröjer det innan ordet blir ett skällsord i branschen?

Tommie - tjompa - Nordholm

Tommie Nordholm, jag, har i över 14 år professionellt och fokuserat arbetat med att se till att företag och organisationer får ut mesta möjliga av sina webb- och marknadssatsningar. Detta utan att bli förda bakom ljuset av div. olika leverantörer.

På den här bloggen tar med engagemang, Berghs-diplom och ett jävlar anamma i ryggen upp saker som berör och utvecklar vår vardag. Din konkurrents morgon-dag.

Intresserad av ett förutsättningslöst möte för att diskutera hur ditt projekt kan optimeras till att bli bästa möjliga?

+46 733 50 88 68
tommie@apdf.se
www.apdf.se

Twitter

Photos on flickr

Switch to our mobile site