// du läser...

Reklam / PR

Bra reklam

Ibland blir man bara trött på all dålig reklam som finns i vårt samhälle. En dålig idé blir inte bra bara för att produktionen gör ett bra jobb, en bra idé i fel form ger samma resultat. Enkel matematik tycker man.Eftersom man är en vriden person kan jag bli riktigt glad av välgjord reklam. Så jag passar helt enkelt att posta ett exempel. Den är inte ny men har inte gått i svensk media vad jag vet.Härligheten är signerad BBD London och spelar på ”ett uppdaterat original” med VW som kund. Se den om och om igen, självklart med volymen på max.Klicka här och njut!Dagens eftertanke: Är det möjligt att ha en startpunkt och ett mål när spelplanen ständigt förändras?

Tommie - tjompa - Nordholm

Tommie Nordholm, jag, har i över 14 år professionellt och fokuserat arbetat med att se till att företag och organisationer får ut mesta möjliga av sina webb- och marknadssatsningar. Detta utan att bli förda bakom ljuset av div. olika leverantörer.

På den här bloggen tar med engagemang, Berghs-diplom och ett jävlar anamma i ryggen upp saker som berör och utvecklar vår vardag. Din konkurrents morgon-dag.

Intresserad av ett förutsättningslöst möte för att diskutera hur ditt projekt kan optimeras till att bli bästa möjliga?

+46 733 50 88 68
tommie@apdf.se
www.apdf.se

Twitter

Photos on flickr

Switch to our mobile site